סקולפטרה SCULPTRA טיפול מהפכני ברפואה האסתטית להצערת העור

מרפאת ד"ר פרשקובסקי ברמת אביב, תל אביב מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ בו תיחשפו ותכירו מקרוב את טיפול הסקולפטרה SCULPTRA המהפכני ברפואה האסתטית שמפעיל את הכח שבעורכם המגיע מבפנים דרך עידוד מחודש של ייצור קולגן טבעי המחדש ומצעיר את עור הפנים והצוואר בהדרגתיות, משחזר ומשקם את מיצוק העור ואיכותו, מחזיר נפחים שאבדו ומקנה לפנים ולצוואר מראה עור בריא, חלק, צעיר, רענן וזוהר יותר.

טיפול הסקולפטרה SCULPTRA ניתן במרפאה בסנטדרט הרפואי הגבוה ביותר ע"י ד"ר יפית פרשקובסקי המוסמכת לטיפול. טיפול הסקולפטרה בטוח ומאושר בתקן המחמיר ביותר ע"י ה-FDA האמריקאי, משרד הבריאות הישראלי ותוצאותיו הדרגתיות הנשמרות לאורך זמן.

SCULPTRA

מהו קולגן?
הוא חלבון בגוף המסייע לשמור על יציבות העור במקביל לשמירה על עור חלק ועשיר בלחות. הקולגן מיוצר בגוף במשך שנות החיים, אך החל סביב גיל שנות ה- 30 הוא מאט את קצב ייצורו הטבעי דבר הגורם לעור הפנים להיות דק יותר עקב איבוד סיבי קולגן. אט, אט לחות הפנים פוחתת עקב ירידה בחומצה ההיאלורונית הטבעית שבו, ומיעוט ביצירת סיבי אלסטין, דבר הגורם גם לאיבוד גמישות העור. לסיכום תהליכים אלו למעשה מאיצים את הופעת סימני התבגרות העור כגון: קמטים, יובש ופנים נפולות והעור למעשה זקוק לרמות גבוהות של סיבי קלוגן כדי להראות טבעי, בריא וצעיר.

למה סקולפטרה?
אם אתם רוצים להראות צעירים יותר מבלי שאחרים יידעו התוצאות לאחר הזרקת סקולפטרה שהינו חומר ביוסטימולטור והמוצר המקורי המעודד ייצור מחודש של סיבי קולגן באמצעות תהליך טבעי הדרגתיות, נמשכות לאורך זמן ומדברות בעד עצמן. למעשה סקולפטרה ישקם לכם את התמיכה המבנית של העור שאבד עם השנים כחלק מתהליך ההתבגרות ואת השינוי ניתן לראות כבר לאחר 2-3 חודשים והתוצאות נשמרות מעל שנתיים לפחות לאחר ההזרקה האחרונה. חשוב לציין כי טיפול אפקטיבי בסקולפטרה הינו אינדיבידואלי בהתאם למצב העור של המטופל/ת ומצריך לרוב 2-3 טיפולים.

לקביעת פגישת ייעוץ, אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!