יישור שיניים למבוגרים בתל אביב

הדרך שלכם לשנות את החיוך ולשמור על הבריאות שלכם ללא מבוכה: שיטות ליישור שיניים למבוגרים!

בשנים האחרונות יותר ויותר מבוגרים לא מוכנים לוותר על החיוך המושלם תוך שמירה על הפן הבריאותי ובוחרים לעבור יישור שיניים. רבים לא מודעים לכך, אבל מעבר להיבט האסתטי של שיניים חופפות או עקומות ישנו בכל גיל גם היבט בריאותי שחשוב לא פחות וכנראה אפילו יותר שכתוצאה מחוסר טיפול עלולות להיגרם מחלות ונסיגת חניכיים, בעיות נשימה ועוד בעיות תפקודיות רפואיות ותפקודיות במערכת הלסתות והלעיסה.

אמנם אחד החסרונות הבולטים של טיפול יישור שיניים הוא היעדר שמירה על האסתטיקה לתקופה של לפחות מספר חודשים אך הבשורה הטובה היא שקיימות היום שיטות חדשניות המשלבות בין ההיבט הרפואי לאסתטי המאפשרות לשמור על אורח החיים והשגרה היומיומית שלכם עם נוחות מרבית, ללא מבוכה וללא הבחנה בעובדה שאתם עוברים את הליך הטיפול ובראשן יישור שיניים שקוף וכמעט בלתי נראה כך שתוכלו בסוף לשמור על הבריאות שלכם ולחייך עם השיניים המושלמות שחלמתם עליהן!

אז איך ולמה יישור שיניים הפך לטרנד לוהט שכבש את המבוגרים ומהם השיטות הפופולריות, מהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות ואיך תדעו איזה שיטה מתאימה לכם?

ברשת 13 הזמינו לאולפן  את ד"ר יפית פרשקובסקי לתוכנית "מילון היופי" כדי לדבר על הדרישה והפופולריות הגוברת בקרב המבוגרים ליישר את השיניים באמצעות שיטות חדשניות המשלבות בין ההיבט הרפואי לאסתטי ומאפשרות לשמור על אורח החיים והשגרה היומיומית ללא מבוכה וללא הבחנה בעובדה שעוברים את הליך הטיפול כדי שתוכלו לחייך עם השיניים המושלמות שחלמתם עליהן!

מידע נוסף על יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign

טיפול בשיטת Invisalign כולל סדרה של קשתיות יישור שקופות כמעט בלתי נראות, הניתנות להסרה, שיש להחליפן כל שבועיים לקשתית הבאה בסדרה. כל קשתית מיוצרת באופן מותאם אישית לשיניים שלכם בלבד. בהרכבת הקשתית, השיניים שלכם יזוזו – לאט לאט, שבוע אחר שבוע – עד שיתיישרו למקומם הסופי שנקבע. בנוסף לכך, תוכנית הטיפול הווירטואלית אשר נבנית על ידי תוכנת ®ClinCheck הייחודית של חברת Align Technology מציגה את מהלך תזוזת השיניים שלכם לאורך כל מהלך הטיפול. כבר בהתחלה תוכלו לראות כיצד יראו השיניים שלכם בסוף הטיפול. הקשתיות השקופות המותאמות באופן אישי, מיוצרות במיוחד עבורכם בהתאם לתוכנת ה- ®ClinCheck. אילולא האופן המדהים ש-Invisalign משנה את החיוכים, היית בקושי שם לב שאתה עובר טיפול. היות והקשתיות של Invisalign שקופות וקשה להבחין שמרכיבים אותם, הן מאפשרות לכם יישור שיניים מבלי להרגיש מבוכה – ואם יש לכם פגישה חשובה או אירוע חשוב, ניתן תמיד להסיר את הקשתיות למשך זמן קצר זה.

טיפול באמצעות Invisalign יכול להשתלב באופן פשוט וקל לתוך השגרה היומיומית שלכם ללא כל טרחה או מבוכה. אין כל חוטים או מתכת, לכן אין צורך לדאוג לגירויים בפה, היות והקשתיות נוחות להרכבה וניתן להסירן בקלות על מנת לאכול, לשתות, לצחצח או להשתמש בחוט דנטלי.

האם זה מתאים לאורך החיים שלך?

Invisalign היא הדרך הטובה ביותר לשנות את החיוך שלך מבלי שיפריע לפעילות היומיומית שלך. אם אתם מוכנים לחיוך שישנה את המראה שלכם, Invisalign בשבילכם. למרות שבשוק קיימות אפשרויות טיפול נוספות, אף טיפול אחר אינו עובד בנוחיות כמו Invisalign.

ד״ר יפית פרשקובסקי D.M.D, בעלת תואר רופאת פלטינום של Invisalign – פלטות נשלפות שקופות ומתקדמות ליישור שיניים

טיפול יישור שיניים השקוף במרפאה ניתן ע"י ד״ר יפית פרשקובסקי D.M.D, בוגרת אוניברסיטת Semmelwies בהצטיינות, בעלת תואר שני MBA במנהל מערכות הבריאות ובוגרת אוניברסיטת תל אביב אשר הייתה מהחלוצות ואחת מרופאות השיניים הראשונות בארץ שהשתמשה בשיטת DAMON החדשנית והמתקדמת ליישור שיניים, בעלת תואר רופאת פלטינום של Invisalign – פלטות נשלפות שקופות ומתקדמות ליישור שיניים, מדורגת בטופ 10 של הרופאים המובילים בארץ, בוגרת תוכניות השתלמות רבות לשיטות טיפול מתקדמות ליישור שיניים בארץ, בחו"ל וכן, בעלת ניסיון רב בטיפולים אורתודונטים מתקדמים ואסתטיקה דנטלית.

נגן וידאו

החיוך שעליו אתה חולם קרוב מתמיד

שלושה צעדים קדימה, ואף צעד אחורה.

תהליך הטיפול ב-Invisalign הוא שילוב מושלם בין פשטות לקדמה.

1. הייעוץ: אחרי שד״ר יפית פרשקובסקי מאשרת את התאמתך לטיפול ב-Invisalign, היא תבקש לבצע הדמיות, צילומי רנטגן וסריקות דיגיטליות, או הטבעה דנטלית, של השיניים שלך. תיעוד זה ישמש ליצירת תוכנית טיפול של ClinCheck® 3D, המותאמת במיוחד לכם.

2. The Aligners

לאחר התאמה אישית ישלחו הקשתיות אל ד"ר יפית פרשקובסקי, ממנה תקבלו סדרה של קשתיות יישור לשימוש יומי, החלפת קשתית תתבצע כל שבוע או שבועיים.

3. התוצאות: אחת ל-6-8 שבועות תצטרכו להגיע לביקורת אצל ד״ר יפית פרשקובסקי כדי לבדוק את התקדמות הטיפול ולקבל קשתיות חדשות. בסיום תוכנית הטיפול, תצטרכו להרכיב פלטת שימור כדי לשמור על החיוך החדש! מדי 6-8 שבועות יהיה עליך להגיע לפגישות במרפאת השיניים לצורך ניטור ההתקדמות וקבלת קשתיות חדשות.

זה הזמן שלכם לצאת למסע אל עבר החיוך המושלם שאתם חולמים עליו.

לפגישת ייעוץ ואבחון, אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!