אפשר היה למנוע את אובדן השיניים והטיפולים המורכבים: פתחו פה גדול ושמרו על היגיינת הפה, בריאות החניכיים והשיניים!

למרות שלכולנו ידועה החשיבות של שמירה על היגיינת הפה, בריאות החניכיים והשיניים אנשים עדין נמנעים להגיע למרפאת השיניים מיוזמתם באופן קבוע ומזניחים את חלל הפה ולכך צפויים נזקים העלולים לגרום להם לשלם ביוקר! אבל ממש ביוקר!

כשמזניחים את הבריאות הדנטלית ומגיעים לטיפולי רפואת חניכיים ושיניים רק כאשר אין ברירה, קיימים במצב כזה נזקים שנגרמים לחניכיים ולשיניים העלולים להיות קשים וחלקם אף בלתי הפיכים החל מפגיעה אסתטית של השיניים ועד לטיפולי שורש ולנזקים קשים כמו מחלות חניכיים, נסיגת חניכיים וספיגת עצם, תזוזות השיניים ואף לאובדן מלא של השיניים ועוד מצבים רפואיים שונים שגוררים לאי נעימות רבה בחלל הפה וטיפולי חניכיים ושיניים מורכבים, ממושכים ויקרים יותר!

אז מה הסיבה שמבוגרים וצעירים כאחד בכל זאת לא מטפלים בעצמם ונמענים להגיע מיוזמתם למרפאת השיניים באופן סדיר? מה הפתרונות החדשניים לטיפול ודרכי התמודדות עם חרדה דנטלית? מה החשיבות של הגעה לביקורת סדירה אצל השיננית וביקורת תקופתית אצל רופאת השיניים? מה ההבדל בין סוגי הטיפולים הניתנים ע"י השיננית לבין אלו הניתנים ע"י רופא השיניים? מה הסכנות והנזקים החמורים הצפויים מאי הגעה למרפאת השיניים באופן סדיר והזנחה של היגיינת הפה, בריאות החניכיים והשיניים? מהם טיפולי השיניים המניעתיים והמשמרים העשויים לחסוך אי הנעימות רבה ונזקים קשים? האם ישנם סימנים מקדימים וגורמי סיכון שכדאי ואנו יכולים לשים אליהם לב לפני שמתחילים לנו בעיות בחניכיים והשיניים?

סנדרה רינגלר, גליה תורן חן וד"ר אלון לירן הזמינו את ד"ר יפית פרשקובסקי לאולפן רשת 13 כדי להסביר בתוכנית "מילון היופי" כל מה שחשוב לדעת על הפתרונות החדשניים לטיפול ודרכי ההתמודדות עם חרדה דנטלית כדי שתוכלו לעבור טיפולי שיניים ולצאת ממרפאת השיניים כשאתם רגועים עם חיוך בריא, אסתטי ומושלם מבלי לגרור להזנחה מתמשכת של היגיינת הפה, בריאות החניכיים והשיניים העלולים לגרום לנזקים קשים וחלקם אף בלתי הפיכים העשויים לגרור לטיפולי שיניים וחניכיים מורכבים, ממושכים ויקרים יותר!

נגן וידאו

טיפולי שיננית במרפאת השיניים ד"ר פרשקובסקי

טיפולי שיניים משמרים במרפאה ע"י רופא השיניים

לקביעת תור מהיר באינטרנט, נא מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!