טיפולי חניכיים בתל אביב

מרפאת השיניים ברמת אביב ד״ר פרשקובסקי, מעמידה לרשותכם צוות מקצועי ורב תחומי אשר מעניק את כלל טיפולי החניכיים (פריודונטיה), הן בתהליך המניעה ושימור על בריאות החניכיים, הן בכירורגיה ועד להשתלות שיניים בשיטות הטיפול ובטכנולוגיות המתקדמות, המהירות והבטוחות ביותר עם אבחון מקיף של מצבכם לשימור והחזרת בריאות החניכיים והשיניים עם יכולת תפקודית מלאה ואיכותית.

חניכיים הן למעשה הרקמות הרכות סביב השיניים התוחמות, תומכות ואוחזות בשיניים ומונעות חיכוך בין המזונות לבין השיניים. רקמת החניכיים מורכבת מעצם המכתשית בלסת הנושאת את השיניים ומרירית החניכיים שהיא הרקמה הרכה המצפה את העצם. חניכיים שאינם בריאות הן למעשה הסיבה העיקרית לאובדן שיניים מוחלט לרוב כתוצאה שהחלה מאי שמירה על היגיינת הפה ובתחזוקת הרקמות הגוררות למחלות חניכיים הנגרמות ע"י חיידקיים והמשך של הזנחה מתמשכת של בריאות החניכיים והשיניים וחוסר טיפול מיידי בזמן הרצוי.

במרפאת השיניים ברמת אביב ד״ר פרשקובסקי, ניתנים מגוון טיפולים מניעתיים ומשמרים התורמים לשמירת היגיינת הפה ובריאות החניכיים והשיניים העשויים למנוע דימום מהחניכיים, ריח רע מהפה, דלקות חניכיים, עששת בשיניים, חורים בשיניים, שאריות מזון, רובד חיידיקים ואבנית שלא ניתן להסיר באמצעות צחצוח שיניים ועוד העלולים להתפתח לנזקים קשים ולהוביל למחלות חניכיים, נסיגת חניכיים וספיגת עצם, תזוזת השיניים ואף לאובדן מלא שלהן ועוד מצבים רפואיים נוספים העשויים לגרור לאי נעימות רבה בחלל הפה וטיפולי חניכיים ושיניים מורכבים, ממושכים ויקרים בשלב מאוחר יותר עקב אי הגעה שגרתית למרפאת השיניים לביקורת סדירה אצל השיננית וביקורת תקופתית אצל רופא השיניים אשר הייתה מונעת הזנחה ממושכת.

חניכיים בריאות אינן מדממות

דלקות ומחלות חניכיים הן עלולות להיות קטלניות ומההפרעות הדנטליות הנפוצות ביותר אשר עשויות לפגוע לא רק בחניכיים ובשיניים אלא בבריאות הגוף בכלל. אצל חלק מהאנשים, התופעה אינה שכיחה ולעיתים בשלב מתקדם יותר היא עשויה כאמור להתפתח לנסיגת חניכיים העלולה להיות הרסנית במיוחד, עד לגרימה של ביצוע פעולות רפואיות שונות ואובדן שיניים מוחלט שיצור צורך להשתלת שיניים. אבחון מוקדם יותר של דלקת ומחלת חניכיים יסייע לכם למנוע כאבים וטיפולי חניכיים ושיניים מיותרים, צורך בניתוח חניכיים או אף אובדן השיניים. הקפדה על היגיינת הפה חיונית מאוד ועשויה למנוע דלקות ומחלות חניכיים ולכן, מומלץ לבצע ביקורת תקופתית אצל רופא השיניים וטיפולי שיננית.

סימנים ושלבי התפשטות דלקת ומחלת חניכיים: בשלב המוקדם מצטברים חיידקים ואבנית המפתחים דלקת חניכיים כאשר בשלב זה, הנזק עדיין הפיך וניתן לריפוי ע"י טיפול כולל לשמירת גהות הפה והסרת אבנית. מצב זה לרוב ללא כאבים ועלול להתבטא בריח רע מהפה, נפיחות בחניכיים, אדמומיות ורגישות בחניכיים, דימום מהחניכיים בקלות בעת צחצוח שיניים או באופן ספונטני לדוגמה בעת אכילה, רגישות בחלל הפה לקור וחום. בנוסף, לעיתים ישנה עששת בשורש השן ופגמים אסטתיים שונים בחלל הפה.

בשלב מתקדם יותר מתפתחת מחלת חניכיים כרונית הגורמת לנזק בעצם הלסת ולסיבים התומכים בשיניים. שורש השן נחשפת וכותרת השן נראית ארוכה יותר בשל אובדן רקמת החניכיים, החניכיים אדומות, נפוחות, כואבות, דלקתיות ומתרחשת נסיגת חניכיים, יצירת מרווחים בין השיניים ותזוזה של השיניים ממקומן (שיניים מתנדנדות) ועד לאובדן שיניים מוחלט שכל אלה עלולים להגרם כתוצאה מחוסר טיפול מיידי.

תסמינים למחלות חניכיים

במידה וחלק מסימנים אלו מופיעים צרו איתנו קשר עוד היום, קבעו תור וזכרו! אחת הבעיות הבולטות במחלות חניכיים הן שאינן מלוות בכאב ולרוב אינכם מודעים לתהליך ההתפתחות של המחלה ולכן, חשוב להקפיד על ביקורת אצל השיננית וביקורת תקופתית אצל רופא השיניים העשויות למנוע הידרדרות ומצבים בלתי הפיכים.

לפגישת ייעוץ ואבחון, אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!