השתלות שיניים בתל אביב

 מרפאת השיניים ברמת אביב ד״ר פרשקובסקי, מעמידה לרשותכם טיפולי השתלות שיניים בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים באמצעות טכנולוגיות ומגוון שיטות וטכניקות הטיפול המתקדמות ביותר להשתלות שיניים, אשר מקצרות תהליכים ומקטינות את הסבל ואי הנוחות עם דיוק מרבי, אסתטיקה מושלמת ומערכות השתלים האיכותיות והמובילות בעולם אשר ישנו לכם את החיים מהקצה אל הקצה עם חלל פה מלא שיניים ויכולת תפקודית מלאה ואיכותית שחושפת חיוך מושלם גם במקרים דנטליים מורכבים ע"י צוות רב תחומי בעל מקצועיות ומיומנות רבה בטיפולי השתלות שיניים אשר מורכב ממיטב הרופאים והמומחים בתחום רפואת השיניים. | *במקרים מתאימים בלבד!

נגן וידאו

שתל דנטלי הינו התקן דמוי בורג המהווה תחליף לשורש השן שנעקרה אשר עשוי מחומרים מלאכותיים. השתל מוחדר לעצם הלסת ותומך ומייצב את עצמו ללא תמיכה של השיניים הסמוכות אליו ניתן להרכיב את הכתר. טיפול השתלת השיניים הוא פתרון דנטלי יעיל למי שסובל מחוסר שיניים או משיניים הרוסות המיועדות לעקירה והוא אחת הפרוצדורות השכיחות ביותר בתחום הדנטלי, כשעל פי ההערכות מאות ישראלים עוברים אותה מדי שנה.

טיפולי השתלות השיניים עברו תהפוכות רבות לאורך השנים בארץ ובעולם וכיום אמנם ישנן גם מספר שיטות לשחזור שיניים חסרות, אך ללא ספק טיפולי השתלות השיניים הם טיפולים אשר מספקים פתרונות דנטליים קבועים לפרקי זמן ארוכים באמצעות אמצעי הטיפול החדשנים בשיטות והטכנולוגיות המתקדמות המאפשרות את מה שנחשב היה בעבר כחלום להתממש ולשנות לכם את החיים עם פה מלא שיניים ויכולת תפקודית מלאה של הפה לצד אסתטיקה מושלמת. בנוסף, חשוב שתדעו שגם לאחר מספר שנים במידה ומתעוררת בעיה, ניתן לחזור בשנית על תהליך השתלת השיניים במקרים מתאימים.

היתרון העיקרי של טיפולי השתלות שיניים על פני שיטות שיחזור אחרות, הוא בכך שנמנע הצורך בפגיעה בשיניים סמוכות אשר לעיתים הינן שלמות ותקינות. בנוסף, ישנם גם מקרים בהם ניתן לבצע טיפולי השתלות שיניים בהעמסה מידית.

השתלת שיניים בהעמסה מיידית בשיטת All On 4

מדובר בהשתלת שיניים בשיטת טיפול מתקדמת, בה נעקרות השיניים הרעועות ובמקומם מועמס לסת מלאה עשויה כתרים על גבי שתלים כדי לחסוך זמן בין שלב לשלב לאדם עם אובדן וחוסר מוחלט של השיניים. שיטת השתלת השיניים מתבססת על חלוקה אופטימלית של העומס על עצם הלסת ומאפשרת החדרת שתלים ואת הרכבת מערכת השיניים על ארבעה שתלים, ללא השתלת עצם וללא הרמת סינוס ובדרך זו נמנע הצורך בבניית עצם בלסת העליונה והגבהת רכסים בלסת התחתונה. יתרונות שיטת הטיפול הינם, תהליך טיפול מהיר, אחוזי הצלחה של שיטת הטיפול גבוהים, מעניק מענה רחב למטופלים ומתאים כמעט לכל אדם, עמידות לאורך זמן ורמה אסתטית גבוהה. כאמור, שיטת הטיפול מיועדת למטופלים אשר סובלים מחוסר שיניים מוחלט בלבד. | *במקרים מתאימים בלבד!

לפגישת ייעוץ ואבחון, אנא מלאו את פרטיכם בטופס ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם!